Als uw lader offline is, betekent dit dat hij momenteel geen verbinding heeft met onze clouddienst. Dit gebeurt meestal omdat de lader zich op een locatie zonder mobiele dekking (4G) bevindt en een WiFi-verbinding nodig heeft om te communiceren met de Easee-app en -portal. Voor instructies over hoe u verbinding kunt maken met WiFi, zie het artikel: Hoe verbinding maken met WiFi?

 

Controleer het LED-lampje

Als de LED-strip op de lader uit is, kan het zijn dat de lader geen stroom heeft. Zorg ervoor dat de lader stroom heeft door het LED-lampje te controleren. Als er geen licht is in de LED-strip, volg dan deze stappen:

  1. Druk op de aanraakknop (het kleine puntje boven de LED-strip) en houd deze ingedrukt. Dit zou normaal gesproken een bevestigingsgeluid en licht op de LED-strip moeten geven. Als er niets gebeurt, ga dan verder met de volgende stap.

  2. Als het LED-lampje uit is, schakel de stroomonderbreker van de lader uit gedurende minimaal 60 minuten.

  3. Na 60 minuten, schakel de stroomonderbreker weer in en controleer of het LED-lampje weer aangaat.

  4. Als het LED-lampje nog steeds uit is, dien dan onderaan deze pagina een verzoek in, en ons ondersteuningsteam zal u verder helpen.